Zamów kurs


Masz swoją markę? Sprzedajesz swoje produkty w internecie? Publikujesz w mediach społecznościowych? Piszesz bloga? Sesja wizerunkowa to narzędzie niezbędne zarówno dla promocji Twoich produktów jak i Twojej marki osobistej.
Część naszej aktywności przeniosła się do internetu, ogromną popularność zyskały sklepy internetowe, blogi i szeroko rozumiana twórczość internetowa. Znacząco poszerzyło się nasze grono odbiorców, a za pomocą mediów społecznościowych możemy komunikować się z ogromną liczbą klientów i współpracowników naraz. Ważne jest, żeby zadbać o content również od strony wizualnej, zdjęcia wizerunkowe zapadają w pamięć bardziej niż słowa. Za ich pomocą w kilka sekund się wyróżnisz i jednocześnie opowiesz historię Twoją i Twojej marki, tak że nie da się o niej zapomnieć.


Dla kogo?

  • dla osób tworzących w internecie i publikujących tam własne treści

  • dla osób prowadzących własne marki odzieżowe, którzy chcą nauczyć się jak z sukcesem zrealizować sesję wizerunkową i lookbookową dla sprzedaży swoich produktów

  • specjalistów z branży mody, którzy chcą nauczyć się jak profesjonalnie zorganizować sesję zdjęciową

  • dla tych, dla których istotny jest zarówno wizerunek ich produktów jak i ich samych dla lepszej sprzedaży swoich usług

  • stylistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o stylizację do sesji zdjęciowej

  • pasjonatów fotografii i mody, którzy chcą w praktyce zgłębiać tajniki branży

  • dla osób zainteresowanych tym, jak wygląda sesja zdjęciowa od kuchni

  • zapraszamy wszystkich, którzy chcą twórczo i inspirująco spędzić z nami czas


Plan warsztatów:
CZĘŚĆ TEORETYCZNA:

  • jak profesjonalnie przygotować wizerunkową sesję zdjęciową

  • content a spójność marki, emocje które budzą brandy

  • rozróżnienie sesji edytorial'owej od wizerunkowej i od zdjęć lookbook'owych

  • omówienie wartości pozwalających stworzyć atrakcyjną sesję fotograficzną

  • poznanie podstawowych zasad stylizacji modowej i prezentacji produktów na zdjęciach

  • omówienie trendów modowych, społecznych oraz w świecie designu na przykładzie kampanii zdjęciowych znanych polskich marek odzieżowych

  • rola fabuły w sesji wizerunkowej - jak stworzyć atrakcyjną historię


CZĘŚĆ PRAKTYCZNA:

  • zapoznanie z narzędziami do pracy projektowej w zespole, moodboard jako sposób komunikacji z ekipą zdjęciową

  • znalezienie tematu indywidualnej sesji wizerunkowej, zbudowanie jej fabuły

  • wykonanie moodboard'u w wersji papierowej, zebranie inspiracji do stworzenia zdjęć

  • zbudowanie konceptu sesji zdjęciowej w wersji elektronicznej

  • określenie planu produkcji, organizacja sesji zdjęciowej

  • wspólne wyselekcjonowanie ubrań/elementów scenograficznych do sesji zdjęciowej

  • przygotowanie stylizacji i setów scenograficznych, zasady kompozycji stroju i kolorów

  • współpraca z zespołem kreatywnych profesjonalistów na planie zdjęciowym - fotografką, modelką, makijażystką

  • realizacja autorskiej sesji wizerunkowej - nadzór nad klimatem zdjęć, ich kompozycją, pozami modelki

  • omówienie efektów sesji, dyskusja, wnioski.


Co zyskujesz?

  • dowiesz się jak stworzyć i zorganizować wizerunkową sesję zdjęciową dla promocji swojej marki, swoich produktów i siebie

  • poznasz w praktyce aktualne trendy w fotografii reklamowej/modowej

  • nauczysz się jak operować moodboard'em w pracy z ludźmi

  • uporządkowaną wiedzę dotyczącą realizacji projektów kreatywnych dla Twojej marki

  • praktyczną wiedzę odnośnie budowania stylizacji do sesji zdjęciowych

  • sprawdzisz jak Ci się pracuje z profesjonalnym fotografem, modelką, makijażystą

  • pięć atrakcyjnych zdjęć wraz z profesjonalną obróbką na wybrany przez Ciebie temat

  • licencję na ich komercyjne wykorzystanie do publikacji w internecie, na stronie internetowej, facebooku, instagramie, blogu itp.

  • certyfikat ukończenia warsztatów

  • status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu


PROWADZĄCA:
Joanna Kuchta - stylistka z pasją i zacięciem, psycholog, twórczyni marki MODELOVE. Szeroko zorientowana na modę, na koncie ma stylizacje do dziesiątek sesji zdjęciowych i filmowych dla wielu polskich marek, liczne warsztaty wizerunkowe i metamorfozy stylu klientów indywidualnych. Współpracuje m.in. z Amica, Bambino, Cymes, Nivea, Pan Tu Nie Stał, Hilding, Semilac. Współwłaścicielka Studio zdjęciowego MLEKO. Absolwentka m.in. St Martin’s School Of Art w Londynie, i Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.
Zapraszamy na fp naszej prowadzącej -> modelove.studio
PORTFOLIO - Modelove Joanna Kuchta


FOTOGRAF:
Aleksandra Buca
- fotograf fashion i beauty portfolio :  https://www.facebook.com/aleksandrabucaconcept/

 

ZAPYTAJ O TERMIN

CZAS TRWANIA KURSU: 4 spotkania / 40 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ: 2 weekendy
GODZINY: 9:30-18:00 (przerwa 13:00-14:00 na lunch)
LICZBA OSÓB W GRUPIE: 2 - 4
MIEJSCE KURSU: FORMA SZKOŁA MODY (Wrocławska 21/11 Poznań), STUDIO FOTOGRAFICZNE
CENA: 2700 zł - cena promocyjna pierwszej edycji, cena regularna - 3000zł

Przy zapisie opłata rezerwacyjna 1000 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy.


Zdajemy sobie sprawę, że pandemia nie minęła, dlatego przygotowaliśmy dla Was FORMĘ tak, abyście mogli pracować bezpiecznie podczas naszych zajęć. Stanowiska pracy utrzymane są w odpowiednich odległościach, dokonujemy dezynfekcji sal oraz zapewniamy środki dezynfekujące. Wszystko, abyście też mogli czuć się bezpiecznie i pewnie!

 
2700.00 ZŁ / kurs

Formularz zapisu na kurs:

 W celu zapisania się na kurs prosimy o zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu