Zamów kurs


Masz swoją markę? Sprzedajesz swoje produkty w internecie? Publikujesz w mediach społecznościowych? Piszesz bloga? Sesja wizerunkowa to narzędzie niezbędne zarówno dla promocji Twoich produktów jak i Twojej marki osobistej.
Część naszej aktywności przeniosła się do internetu, ogromną popularność zyskały sklepy internetowe, blogi i szeroko rozumiana twórczość internetowa. Znacząco poszerzyło się nasze grono odbiorców, a za pomocą mediów społecznościowych możemy komunikować się z ogromną liczbą klientów i współpracowników naraz. Ważne jest, żeby zadbać o content również od strony wizualnej, zdjęcia wizerunkowe zapadają w pamięć bardziej niż słowa. Za ich pomocą w kilka sekund się wyróżnisz i jednocześnie opowiesz historię Twoją i Twojej marki, tak że nie da się o niej zapomnieć.


Dla kogo?

  • dla osób tworzących w internecie i publikujących tam własne treści

  • dla osób prowadzących własne marki odzieżowe, którzy chcą nauczyć się jak z sukcesem zrealizować sesję wizerunkową i lookbookową dla sprzedaży swoich produktów

  • specjalistów z branży mody, którzy chcą nauczyć się jak profesjonalnie zorganizować sesję zdjęciową

  • dla tych, dla których istotny jest zarówno wizerunek ich produktów jak i ich samych dla lepszej sprzedaży swoich usług

  • stylistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o stylizację do sesji zdjęciowej

  • pasjonatów fotografii i mody, którzy chcą w praktyce zgłębiać tajniki branży

  • dla osób zainteresowanych tym, jak wygląda sesja zdjęciowa od kuchni

  • zapraszamy wszystkich, którzy chcą twórczo i inspirująco spędzić z nami czas


Plan warsztatów:
CZĘŚĆ TEORETYCZNA:

  • jak profesjonalnie przygotować wizerunkową sesję zdjęciową

  • content a spójność marki, emocje które budzą brandy

  • rozróżnienie sesji edytorial'owej od wizerunkowej i od zdjęć lookbook'owych

  • omówienie wartości pozwalających stworzyć atrakcyjną sesję fotograficzną

  • poznanie podstawowych zasad stylizacji modowej i prezentacji produktów na zdjęciach

  • omówienie trendów modowych, społecznych oraz w świecie designu na przykładzie kampanii zdjęciowych znanych polskich marek odzieżowych

  • rola fabuły w sesji wizerunkowej - jak stworzyć atrakcyjną historię


CZĘŚĆ PRAKTYCZNA:

  • zapoznanie z narzędziami do pracy projektowej w zespole, moodboard jako sposób komunikacji z ekipą zdjęciową

  • znalezienie tematu indywidualnej sesji wizerunkowej, zbudowanie jej fabuły

  • wykonanie moodboard'u w wersji papierowej, zebranie inspiracji do stworzenia zdjęć

  • zbudowanie konceptu sesji zdjęciowej w wersji elektronicznej

  • określenie planu produkcji, organizacja sesji zdjęciowej

  • wspólne wyselekcjonowanie ubrań/elementów scenograficznych do sesji zdjęciowej

  • przygotowanie stylizacji i setów scenograficznych, zasady kompozycji stroju i kolorów

  • współpraca z zespołem kreatywnych profesjonalistów na planie zdjęciowym - fotografką, modelką, makijażystką

  • realizacja autorskiej sesji wizerunkowej - nadzór nad klimatem zdjęć, ich kompozycją, pozami modelki

  • omówienie efektów sesji, dyskusja, wnioski.


Co zyskujesz?

  • dowiesz się jak stworzyć i zorganizować wizerunkową sesję zdjęciową dla promocji swojej marki, swoich produktów i siebie

  • poznasz w praktyce aktualne trendy w fotografii reklamowej/modowej

  • nauczysz się jak operować moodboard'em w pracy z ludźmi

  • uporządkowaną wiedzę dotyczącą realizacji projektów kreatywnych dla Twojej marki

  • praktyczną wiedzę odnośnie budowania stylizacji do sesji zdjęciowych

  • sprawdzisz jak Ci się pracuje z profesjonalnym fotografem, modelką, makijażystą

  • pięć atrakcyjnych zdjęć wraz z profesjonalną obróbką na wybrany przez Ciebie temat

  • licencję na ich komercyjne wykorzystanie do publikacji w internecie, na stronie internetowej, facebooku, instagramie, blogu itp.

  • certyfikat ukończenia warsztatów

  • status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu


PROWADZĄCA:
Joanna Kuchta - stylistka z pasją i zacięciem, psycholog, twórczyni marki MODELOVE. Szeroko zorientowana na modę, na koncie ma stylizacje do dziesiątek sesji zdjęciowych i filmowych dla wielu polskich marek, liczne warsztaty wizerunkowe i metamorfozy stylu klientów indywidualnych. Współpracuje m.in. z Amica, Bambino, Cymes, Nivea, Pan Tu Nie Stał, Hilding, Semilac. Absolwentka m.in. St Martin’s School Of Art w Londynie, i Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.
Zapraszamy na fp naszej prowadzącej -> modelove.studio
PORTFOLIO - Modelove.studio.fashion.folio.


FOTOGRAF:
Aleksandra Buca
- fotograf fashion i beauty portfolio :  https://www.facebook.com/aleksandrabucaconcept/

ZAPYTAJ O TERMIN

CZAS TRWANIA KURSU: 4 spotkania / 40 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ: 2 weekendy
GODZINY: 9:30-18:00 (przerwa 13:00-14:00 na lunch)
LICZBA OSÓB W GRUPIE: 2 - 4
MIEJSCE KURSU: FORMA SZKOŁA MODY (Wrocławska 21/11 Poznań), STUDIO FOTOGRAFICZNE
CENA: 4500 zł


Przy zapisie opłata rezerwacyjna 2000 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy.


 
4500.00 ZŁ / kurs

Formularz zapisu na kurs:

 W celu zapisania się na kurs prosimy o zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu