Trendy to socjologiczno-kulturowe zmiany, które można obserwować i badać, a więc i przewidywać.
Skąd i dlaczego pojawił się “trend na trendy” i jak wpływa na rzeczywistość rynku mody? Jak obserwować i rozumieć trendy oraz wdrażać wiedzę o przyszłości do swojej praktyki projektowej?
Podczas kursu poznasz historyczne, kulturowo-społeczne i ekonomiczne podłoże wiedzy o trendach oraz nauczysz się wyodrębniać i analizować tendencje w skali makro (o globalnym, społecznym charakterze) jak i mikro (lokalne, wyrażone w języku mody). Dowiesz się, jak stosować wiedzę o trendach w praktyce i posługiwać językiem wizualnym niezbędnym w procesie komunikacji z klientem / odbiorcą twoich projektów.
Co zyskujesz?
Ugruntowaną wiedzę o trendach (genezie pojęcia, dynamice, rozwoju) o wszechstronnym zastosowaniu;
Konkretne i niezbędne w pracy projektanta/twórcy mody narzędzia pracy z trendami (mapy trendów, scenariusze przyszłości, analiza kulturowa, różne metody researchu i tworzenia moodboardów);
Umiejętność posługiwania się językiem wizualnym w komunikacji z klientem / odbiorcą twoich projektów;
Umiejętność analizy, obserwacji i przewidywania trendów;
Status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu. Możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i motywujący dialog, który trwa!
Umiejętnością prezentacji swojej koncepcji w atrakcyjny i zrozumiały sposób;
Umiejętnością komunikacji swoich projektów;
Wyostrzonym zmysłem obserwacji;
Głową otwartą na zmiany!
Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy modę tworzą (projektantów, konstruktorów, stylistów) jak i ją komunikują (dziennikarzy, blogerów, animatorów, specjalistów od marketingu i PR), chcących rozszerzyć i uporządkować swoją wiedzę o trendach. Oraz dla wszystkich zainteresowanych planowaniem własnej drogi zawodowej i chcących świadomie uczestniczyć w rynku mody.
Zajęcia będę miały charakter praktyczno-teoretyczny, wraz z analizą trendów w oparciu o wybrane zagadnienia i zastosowaniem pakietu narzędzi analitycznych, badawczych i wizualnych.
Uwaga!
Nasze kursy wyzwalają moce, które niosą zmiany nie do zatrzymania!
Prowadząca: Agata Kiedrowicz- projektantka, kuratorka interdyscyplinarnych projektów i wystaw, dziennikarka, wykładowczyni. Autorka publikacji i wywiadów z obszaru dizajnu, mody i sztuki (m.in. na łamach FUTU, Monitor Magazine, KUBKUK), prowadzi autorską rubrykę „Smaki Dizajnu” w tygodniku KulturaLiberalna.pl. Interesuje ją szeroko rozumiane projektowanie jako narzędzie eksploracji i krytyki rzeczywistości oraz sensoryczny wymiar dizajnu. Współzałożycielka (wraz z Martą Szostek) studia projektowego SUPERGIRLS DO DESIGN. Więcej informacji o Agacie- https://forma-szkola.pl/o-nas/wykladowcy/
TERMIN: 14.09.2018 i 28.09.2018
Kurs weekendowy - Kompaktowy i energetyczny kurs, który procentuje! Dwa intensywne spotkania, duża dawka wiedzy, narzędzi i motywacji. Pomiędzy spotkaniami kursanci będą pracować nad własnymi projektami w stałym kontakcie z prowadzącą.
CZAS TRWANIA KURSU: 2 tygodnie / 2 spotkania / 16 h lekc. CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ: co 2 tydzień - PIĄTEK GODZINY: 9:00 - 16:00 (z przerwą 12:00-13:00) LICZBA OSÓB W GRUPIE: 8 - 16 CENA: 560 zł / kurs
Przy zapisie opłata rezerwacyjna 200 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
(Zastrzegamy prawo do niewielkich zmian w kalendarzu spotkań)
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy
Jest również możliwość wzięcia udziału w Kompleksowym Kursie Projektowania marki -> KLIK
560.00 ZŁ / kurs
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda