Zapraszamy na 2-dniowy warsztat, podczas którego uczestnicy przechodzą od A do Z przez część teoretyczną a następnie przez praktyczne aspekty pracy personal shoppera. Podczas warsztatów przejmują jego obowiązki - poprzez analizę sylwetki, kolorystyczną i stylu, planowanie zakupów - po samodzielne komponowanie stylizacji w Galerii Handlowej.
Część teoretyczna przygotowuje do warsztatu praktycznego, który zaczyna się od poznania podstaw współpracy z klientem i obejmuje wzajemny przegląd szaf uczestników, a następnie wybór i tworzenie gotowych profesjonalnych stylizacji w sklepach. Pracując w Galerii Handlowej uczestnicy mają okazję aktywnie wcielić się w rolę personal shoppera i jego/jej klienta/klientki. Dzięki temu mogą poznać dwa różne punkty widzenia, nie tylko tajniki zawodu osobistego stylisty, ale też wczuć się w sytuację klienta korzystającego z jego usług. To dwustronne doświadczenie jest bezcenne, pomaga poznać różnice między swoją sylwetką i typem kolorystycznym, a innych uczestników. Moc merytorycznej wiedzy i poznanie praktycznych narzędzi pracy personal shoppera to wartości uzyskane po ukończeniu 2-dniowych warsztatów. Stymulujące zadania, kreatywna i energiczna atmosfera pracy grupowej pozwolą Ci poszerzyć swoje doświadczenie i uporządkować wszystko to co już kiedyś słyszałeś na temat personal shoppingu.
DLA KOGO?
• dla osób pragnących pracować jako personal shopper
• dla osób zainteresowanych tym jak wygląda profesjonalna analiza kolorystyczna, sylwetki i stylu
• wizażystów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z kreacji wizerunku o
stylizację ubioru
• specjalistów z branży mody, którzy chcą nauczyć się jak profesjonalnie
przygotowywać stylizacje i dobierać garderobę dla klienta
• dla właścicieli salonów odzieżowych i ich personelu
• właścicieli marek odzieżowych, którzy chcą lepiej zrozumieć potrzeby
swoich klientów
• osób, które ukończyły kurs „Moda jest kobietą” i chcą poszerzyć swoją
wiedzę ze stylizacji
• pasjonatów mody, którzy chcą w praktyce zgłębiać tajniki pracy stylisty
• zapraszamy wszystkich, którzy chcą twórczo i inspirująco spędzić z nami
czas
PROGRAM KURSU:
Dzień 1
TEORIA / SZKOŁA FORMA
1. Praca personal shoppera
• Prawdy i mity na temat zawodu – jak zacząć?
• Narzędzia pracy personal shoppera
• Niezbędna wiedza teoretyczna do wykonywania zawodu
• Akcesoria zawodowe
• Zarządzanie czasem w pracy personal shoppera
2. Standardy pracy personal shoppera
• Cechy dobrego stylisty osobistego
• Predyspozycje do wykonywania zawodu
• Etykieta pracy stylisty
• Pierwszy kontakt z klientem
• Filozofia zawodu czyli ubieraj - nie przebieraj
3. Analiza kolorystyczna:
• Typy urody bez podziału na pory roku
• Nasycenie kolorów
• Teoria barw ciepłych i zimnych
• Praktyczny dobór kolorów do typu urody
• Zasady łączenia odcieni
4. Analiza sylwetki:
• Podstawowe typy figury
• Proporcje w poszczególnych sylwetkach
• Fasony odpowiednie dla danej figury
• Określenie sylwetek uczestników
• Dlaczego sztywne podziały nie działają?
PRAKTYKA / SZKOŁA FORMA
PRACA W PARACH: STYLISTA - KLIENT
(w oparciu o garderobę uczestników)
5. Analiza szaf uczestników szkolenia
• Jak wygląda proces przeglądu i planowania zawartości szafy?
• Analiza fasonów ubrań: kształt dekoltu, długości, kieszenie, rękawy itp.
• Rodzaje i zastosowanie dodatków do korygowania mankamentów figury
• Przegląd garderoby – selekcja ubrań
• Tworzenie nowych zestawów z ubrań znajdujących się w szafie
6. Przygotowanie do zakupów
• Podstawa szafy jako mocny punkt wyjścia do budowania stylu
• Jak wspólnie z klientem budować jego wizerunek
• Diagnoza potrzeb zakupowych klienta
• Jak uzupełnić istniejącą już garderobę o nowe rzeczy
• Ustalanie priorytetów zakupowych, czyli lista must have
Dzień 2
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE W GALERII HANDLOWEJ
1. Planowanie zakupów i garderoby:
• Planowanie garderoby pod kątem tworzenia gotowych zestawów ubraniowych
• Jakie fasony wybrać, by zatuszować mankamenty figury i podkreślić jej zalety
• Jakie kolory zaproponować klientowi
• Stworzenie listy zakupów
• Kluczowa rola dodatków i obuwia
2. Wybór odpowiednich sklepów:
• Jak optymalnie ułożyć „trasę” zakupów
• Dla kogo są adresowane (styl, wiek, preferencje)
• Gdzie znajdziesz konkretne fasony, kolory i rodzaj ubrań
• Jakie marki dla jakiego budżetu zakupowego
• Jak szybko odnaleźć odpowiednie ubrania w sklepowym gąszczu
3. „Zakupy” w galerii handlowej:
• Samodzielne stworzenie bazy ubrań, obuwia i dodatków dla „klienta”
• Budowanie gotowych stylizacji na różne „okazje”
• Zasady doboru dodatków i akcesoriów
• Praktyczne dopasowane ubrań do typu urody oraz sylwetki
• Triki stylizacyjne
4. Podsumowanie warsztatów:
• Praca personal shoppera jako sztuka wyboru
• Wskazówki i indywidualne wytyczne
• Mocne strony kursanta
• Obszary do doskonalenia
PROWADZĄCA:
Joanna Kuchta stylistka z pasją i zacięciem, psycholog, twórczyni marki MODELOVE. Szeroko zorientowana na modę, na koncie ma stylizacje do dziesiątek sesji zdjęciowych i filmowych dla wielu polskich marek, liczne warsztaty wizerunkowe i metamorfozy stylu klientów indywidualnych.
Współpracuje m.in. z Amica, Bambino, Cymes, Nivea, Pan Tu Nie Stał, Hilding, Semilac. Absolwentka m.in. St Martin’s School Of Art w Londynie, i Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.
Zapraszamy na FB naszej prowadzącej ->
modelove.studio
Portfolio:
Modelove.studio fashion NEW
Bio
Modelove.studio.commercial.folio BIO
Modelove.studio.reportaże z eventów warsztatów
TERMIN: Jesień/ ZAPISY TRWAJĄ!
CZAS TRWANIA KURSU: 2 dni / 18 h lekc. / SOBOTA-NIEDZIELA
GODZINY: SOBOTA: 9:30-18:00 (przerwa na lunch 13:00-14:00) NIEDZIELA: 9.30 -16.30 (w tym przerwa)
LICZBA OSÓB W GRUPIE: 3 -5
CENA: 2190 zł.
OSTATNIA EDYCJA W TEJ CENIE!
Przy zapisie opłata rezerwacyjna 900 zł, wliczana w koszt kursu. Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy.
2190.00 ZŁ /