KOMPLEKSOWY KURS PROJEKTOWANIA MARKI nawiązuję do wielu dziedzin, które kryją się pod hasłem mody. Dotykają zarówno tematów związanych z projektowaniem marki, jak i z problematyką współczesnego rynku modowego.
Zajęcia przeznaczone są zarówno dla:
- entuzjastów mody
- projektantów
- marketingowców
- dziennikarzy
- strategów
- osób chcących założyć lub rozwijać własną markę modową ale też w każdej innej branży
Na KOMPLEKSOWY KURS PROJEKTOWANIA MARKI składają się trzy części:
CZĘŚĆ 1: TRENDY. RESEARCH I ANALIZA RYNKU MODY-dotyczy wiedzy o trendach socjologiccznych rynku - jak rozumieć i badać zmiany zachodzące w społeczeństwie, modzie, designie i jak wdrażać tą wiedzę do swojej praktyki.
Więcej informacji o części 1:
KLIK
CZĘŚĆ 2: BRAND NEW- uczestnicy tworzą tożsamość i strategię swojej marki - ale marki rozumianej szeroko - również jako przedsięwzięcie, event czy pomysł, który chcecie zrealizować, także rozwój osobisty czy zawodowy. Przy pomocy odpowiednich narzędzi tworzymy przepis na markę, który najpierw trzeba zrealizować (strategia), a następnie zakomunikować.
Więcej informacji o części 2:
KLIK
CZEŚĆ 3: KOMUNIKACJA MARKI, uczy jak spójnie i skutecznie pisać i mówić o swojej marce oraz pokazywać obrazem w tym docierać do właściwych odbiorców między innymi poprzez social media.
Więcej informacji o części 3:
KLIK
Uczestnicząc w kursie zyskujesz status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy- wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu. To możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i motywujący dialog, który trwa!
Jak pracujemy?
- kreatywnie
- energicznie
- zespołowo
- zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, w twórczej, stymulującej atmosferze
W powietrzu krążą idee, motywująca energia i konstruktywne uwagi. Nie ma u nas flipchartów i grubych teczek ze szkoleniowymi materiałami, jest wspólna praca i motywujące dyskusje. Teorię błyskawicznie przekładamy na praktykę, pracując na realnych koncepcjach uczestników i uczestniczek.
Uwaga! Nasze kursy wyzwalają moce, które niosą zmiany nie do zatrzymania.
Prowadząca: Agata Kiedrowicz- projektantka, kuratorka interdyscyplinarnych projektów i wystaw, dziennikarka, wykładowczyni. Autorka publikacji i wywiadów z obszaru dizajnu, mody i sztuki (m.in. na łamach FUTU, Monitor Magazine, KUBKUK), prowadzi autorską rubrykę „Smaki Dizajnu” w tygodniku KulturaLiberalna.pl. Interesuje ją szeroko rozumiane projektowanie jako narzędzie eksploracji i krytyki rzeczywistości oraz sensoryczny wymiar dizajnu. Współzałożycielka (wraz z Martą Szostek) studia projektowego SUPERGIRLS DO DESIGN.
ZAPYTAJ O TERMIN/ ZAPISY TRWAJĄ!
CZAS TRWANIA KURSU: 3 weekendy / 6 spotkań/ 48h lekcyjnych
PLAN ZAJĘĆ: 9:oo-16:00 (z przerwą 12:00 -13:00)
LICZBA OSÓB W GRUPIE: 6 - 12 osób
CENA: 2000 zł
Więcej informacji o poszczególnych częściach:
https://forma-szkola.pl/kategoria/?id=11
2000.00 ZŁ / KURS