Chcesz opowiedzieć światu o sobie i swojej marce? Masz pomysł, ale nie wiesz, jak go ubrać w słowa i obrazy? Nie masz pojęcia, kim są odbiorcy Twoich projektów i jak badać ich potrzeby? Świetnie. Przyjdź na nasz kurs! Nauczysz się technik skutecznej i spójnej komunikacji, zarówno tekstowej (techniki kreatywnego pisania, copywriting, content marketing), jak i wizualnej (tworzenia moodboardów, kampanii wizerunkowych, języka koloru i symboli), określania i badania grupy docelowej oraz komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Najbardziej innowacyjne pomysły mogą przepaść w rynkowej otchłani, gdy odpowiednio ich nie zakomunikujesz. Znajdź własne słowa i symbole, które pozwolą wyrazić Ciebie i charakter Twojej marki / konceptu / idei.
Co zyskujesz?
Wiedzę i praktyczne narzędzia z zakresu komunikacji marki, czyli jak wdrożyć w życie przepis na markę za pomocą słów i obrazów;
Umiejętności pisania tekstów (od tworzenia nazwy i opisów po elementy storytellingu; czym jest claim, brand story, skuteczny copywriting?);
Opanowanie technik kreatywnego pisania (copywriting, elementy storytellingu);
Umiejętność budowania spójnej komunikacji wizualnej (tworzenie moodboardów, planowanie kampanii wizerunkowych, komunikacja w social media);
Kreatywny, bezcenny feedback od prowadzącej i uczestników kursu. To my jesteśmy Twoją pierwszą grupą docelową, na której przetestujesz swoje pomysły!
Umiejętność analitycznego, krytycznego spojrzenia na mechanizmy rynku mody;
Wiedzę o aktualnych tendencjach w komunikacji (gościnne wykłady ekspertów od marketingu i komunikacji w mediach społecznościowych) czyli “10 przykazań skutecznej komunikacji w Internecie” (m.in. trendy w marketingu internetowym, tworzenie strategii komunikacji, skuteczny content marketing, analiza grupy docelowej, techniki reklamowe, budowanie relacji z odbiorcami);
Status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu. Możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i motywujący dialog, który trwa!
Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy chcieliby opowiedzieć (światu) o sobie i/lub o swojej marce. Dla tych, którzy mają już ukształtowaną wizję swojej działalności, i dla tych, którzy dopiero jej poszukują.
Jeśli masz pomysł z innej branży, gorąco zapraszamy! Wspólnie rozszerzymy horyzonty.
Z czym wyjdziesz z kursu?
dopracowaną nazwą i opisem Twojej marki / koncepcji
angażującą odbiorcę opowieścią o Twojej marce (storytelling)
z własnymi słowami i symbolami najlepiej oddającymi idee Twojej marki;
określoną grupą docelową Twojej marki;
moodboardem komunikującym ideę Twojej marki i charakter Twoich odbiorców;
prezentacją multimedialną zawierającą strategię komunikacji Twojej marki;
energią i motywacją do dalszych zmian!
Jak?
Kreatywnie, energicznie i zespołowo. Pracujemy w kameralnych grupach, w twórczej, stymulującej atmosferze. W powietrzu krążą idee, motywująca energia i konstruktywne uwagi.
Nie ma u nas flipchartów i grubych teczek ze szkoleniowymi materiałami, jest wspólna praca i motywujące dyskusje. Teorię błyskawicznie przekładamy na praktykę, pracując na realnych koncepcjach uczestników i uczestniczek.
Uwaga!
Nasze kursy wyzwalają moce, które niosą zmiany nie do zatrzymania!
Kurs weekendowy - Kompaktowy i energetyczny kurs, który procentuje! Dwa intensywne spotkania, duża dawka wiedzy, narzędzi i motywacji.
CZAS TRWANIA KURSU: 2 spotkania / 1 weekend / 16 h lekc. CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ: SOBOTA i NIEDZIELA GODZINY: 9:00 - 16:00 LICZBA OSÓB W GRUPIE: 6 - 12 CENA KURSU: 800 zł
Przy zapisie opłata rezerwacyjna 200 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
(Zastrzegamy prawo do niewielkich zmian w kalendarzu spotkań)
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy.
Jest również możliwość wzięcia udziału w Kompleksowym Kursie Projektowania marki -> KLIK
800.00 ZŁ / kurs
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda