PROJEKTOWANIE MARKI - MODUŁ II - BRAND NEW
Spójna i wyrazista marka to osobowość, która posiada swoją tożsamość, wartości i własny język wypowiedzi.
Współczesny rynek mody to tygiel marek, usług i innowacyjnych rozwiązań. Jak tworzyć świadome, autentyczne koncepty i przekładać je na rynkową rzeczywistość? Spójna i wyrazista marka to osobowość, która posiada swoją tożsamość, wartości i język wypowiedzi. Do tworzenia jej komponentów służy szereg pomocnych narzędzi. Logikę kreowania marki możemy stosować w każdym przedsięwzięciu, które chcemy zrealizować: od zaplanowania ścieżki własnego rozwoju, przez pomysł na produkt, usługę czy wydarzenie po praktykę stricte projektową. Ta wiedza pozwala także na zrozumienie mechanizmów rynkowych i świadome poruszanie się we współczesnym świecie produktów i usług.
Co zyskujesz?
- Ugruntowaną i uporządkowaną wiedzę o tworzeniu tożsamości i strategii marki;
- Świadomość funkcjonowania mechanizmów rynkowych;
Interdyscyplinarną metodologię;
- Uniwersalny przybornik - praktyczne narzędzia kreatywne, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie;
- Motywację, by myśleć i działać konsekwentnie i spójnie, w oparciu o wypracowany koncept i praktyczny zestaw narzędzi.
Z czym wyjdziesz z kursu?
- Opracowanym moodboardem komunikującym ideę Twojej marki
- Określoną grupą docelową Twojej marki / koncepcji;
- Opracowaną tożsamością i strategią Twojej marki / koncepcji, z której możesz korzystać w dowolnym momencie;
- Prezentacją multimedialną pokazującą Twoją markę jako spójny i opracowany koncept;
- Cennym feddbackiem od uczestników kursu - Twojej pierwszej grupy docelowej!
- Głową otwartą na zmiany;
- Status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu. Możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i motywujący dialog, który trwa!
- Energią i motywacją do ich wdrażania :)
Zajęcia będę miały charakter praktyczno-teoretyczny, wraz z analizą case studies oraz pracą nad realnymi pomysłami uczestniczek i uczestników. W trakcie przerw między zajęciami prowadząca cały czas wspiera uczestników. Kurs zakończony jest prezentacją autorskich projektów oraz wręczeniem certyfikatów potwierdzających nabyte umiejętności i wiedzę.
Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy modę tworzą (projektantów, konstruktorów, stylistów) jak i ją komunikują (dziennikarzy, blogerów, animatorów, specjalistów od marketingu i PR), zarówno początkujących, jak i zaawansowanych w tworzeniu własnych marek czy przedsięwzięć z obszaru mody. Oraz dla wszystkich zainteresowanych planowaniem własnej drogi zawodowej i chcących świadomie uczestniczyć w rynku mody.
Prowadząca: Agata Kiedrowicz- projektantka, kuratorka interdyscyplinarnych projektów i wystaw, dziennikarka, wykładowczyni. Autorka publikacji i wywiadów z obszaru dizajnu, mody i sztuki (m.in. na łamach FUTU, Monitor Magazine, KUBKUK), prowadzi autorską rubrykę „Smaki Dizajnu” w tygodniku KulturaLiberalna.pl. Interesuje ją szeroko rozumiane projektowanie jako narzędzie eksploracji i krytyki rzeczywistości oraz sensoryczny wymiar dizajnu. Współzałożycielka (wraz z Martą Szostek) studia projektowego SUPERGIRLS DO DESIGN. Więcej informacji o Agacie- https://forma-szkola.pl/o-nas/wykladowcy/
ZAPYTAJ O TERMIN/ ZAPISY TRWAJĄ!
Kurs weekendowy - Kompaktowy i energetyczny kurs, który procentuje! Dwa intensywne spotkania, duża dawka wiedzy, narzędzi i motywacji. Praca nad projektami pomiędzy spotkaniami w stałym kontakcie z prowadzącą.
CZAS TRWANIA KURSU: 1 WEEKEND / 2 spotkania / 16 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ: SOBOTA, NIEDZIELA
GODZINY: 9:00 - 16:00
LICZBA OSÓB W GRUPIE: 6 - 12
CENA KURSU: 800 zł
Przy zapisie opłata rezerwacyjna 200 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
(Zastrzegamy prawo do niewielkich zmian w kalendarzu spotkań)
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy.
Jest również możliwość wzięcia udziału w Kompleksowym Kursie Projektowania marki -> KLIK
800.00 ZŁ / kurs