Masz swoją markę? Sprzedajesz swoje produkty w internecie? Publikujesz w mediach społecznościowych? Piszesz bloga? Sesja wizerunkowa to narzędzie niezbędne zarówno dla promocji Twoich produktów jak i Twojej marki osobistej.
Część naszej aktywności przeniosła się do internetu, ogromną popularność zyskały sklepy internetowe, blogi i szeroko rozumiana twórczość internetowa. Znacząco poszerzyło się nasze grono odbiorców, a za pomocą mediów społecznościowych możemy komunikować się z ogromną liczbą klientów i współpracowników naraz. Ważne jest, żeby zadbać o content również od strony wizualnej, zdjęcia wizerunkowe zapadają w pamięć bardziej niż słowa. Za ich pomocą w kilka sekund się wyróżnisz i jednocześnie opowiesz historię Twoją i Twojej marki, tak że nie da się o niej zapomnieć.
Dla kogo?
- dla osób tworzących w internecie i publikujących tam własne treści
- dla osób prowadzących własne marki odzieżowe, którzy chcą nauczyć się jak z sukcesem zrealizować sesję wizerunkową i lookbookową dla sprzedaży swoich produktów
- specjalistów z branży mody, którzy chcą nauczyć się jak profesjonalnie zorganizować sesję zdjęciową
- dla tych, dla których istotny jest zarówno wizerunek ich produktów jak i ich samych dla lepszej sprzedaży swoich usług
- stylistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o stylizację do sesji zdjęciowej
- pasjonatów fotografii i mody, którzy chcą w praktyce zgłębiać tajniki branży
- dla osób zainteresowanych tym, jak wygląda sesja zdjęciowa od kuchni
- zapraszamy wszystkich, którzy chcą twórczo i inspirująco spędzić z nami czas
Plan warsztatów:
CZĘŚĆ TEORETYCZNA:
- jak profesjonalnie przygotować wizerunkową sesję zdjęciową
- content a spójność marki, emocje które budzą brandy
- rozróżnienie sesji edytorial'owej od wizerunkowej i od zdjęć lookbook'owych
- omówienie wartości pozwalających stworzyć atrakcyjną sesję fotograficzną
- poznanie podstawowych zasad stylizacji modowej i prezentacji produktów na zdjęciach
- omówienie trendów modowych, społecznych oraz w świecie designu na przykładzie kampanii zdjęciowych znanych polskich marek odzieżowych
- rola fabuły w sesji wizerunkowej - jak stworzyć atrakcyjną historię
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA:
- zapoznanie z narzędziami do pracy projektowej w zespole, moodboard jako sposób komunikacji z ekipą zdjęciową
- znalezienie tematu indywidualnej sesji wizerunkowej, zbudowanie jej fabuły
- wykonanie moodboard'u w wersji papierowej, zebranie inspiracji do stworzenia zdjęć
- zbudowanie konceptu sesji zdjęciowej w wersji elektronicznej
- określenie planu produkcji, organizacja sesji zdjęciowej
- wspólne wyselekcjonowanie ubrań/elementów scenograficznych do sesji zdjęciowej
- przygotowanie stylizacji i setów scenograficznych, zasady kompozycji stroju i kolorów
- współpraca z zespołem kreatywnych profesjonalistów na planie zdjęciowym - fotografką, modelką, makijażystką
- realizacja autorskiej sesji wizerunkowej - nadzór nad klimatem zdjęć, ich kompozycją, pozami modelki
- omówienie efektów sesji, dyskusja, wnioski.
Co zyskujesz?
- dowiesz się jak stworzyć i zorganizować wizerunkową sesję zdjęciową dla promocji swojej marki, swoich produktów i siebie
- poznasz w praktyce aktualne trendy w fotografii reklamowej/modowej
- nauczysz się jak operować moodboard'em w pracy z ludźmi
- uporządkowaną wiedzę dotyczącą realizacji projektów kreatywnych dla Twojej marki
- praktyczną wiedzę odnośnie budowania stylizacji do sesji zdjęciowych
- sprawdzisz jak Ci się pracuje z profesjonalnym fotografem, modelką, makijażystą
- pięć atrakcyjnych zdjęć wraz z profesjonalną obróbką na wybrany przez Ciebie temat
- licencję na ich komercyjne wykorzystanie do publikacji w internecie, na stronie internetowej, facebooku, instagramie, blogu itp.
- certyfikat ukończenia warsztatów
- status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu
PROWADZĄCA:
Joanna Kuchta - stylistka z pasją i zacięciem, psycholog, twórczyni marki MODELOVE. Szeroko zorientowana na modę, na koncie ma stylizacje do dziesiątek sesji zdjęciowych i filmowych dla wielu polskich marek, liczne warsztaty wizerunkowe i metamorfozy stylu klientów indywidualnych. Współpracuje m.in. z Amica, Bambino, Cymes, Nivea, Pan Tu Nie Stał, Hilding, Semilac. Absolwentka m.in. St Martin’s School Of Art w Londynie, i Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.
Zapraszamy na fp naszej prowadzącej -> modelove.studio
PORTFOLIO - Modelove.studio fashion NEW
BIO Modelove.studio.commercial.folio BIO
Modelove.studio.reportaże z eventów warsztatów
FOTOGRAF:
Aleksandra Buca - fotograf fashion i beauty portfolio
: https://www.facebook.com/aleksandrabucaconcept/
ZAPYTAJ O TERMIN
CZAS TRWANIA KURSU: 4 spotkania / 40 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ: 2 weekendy
GODZINY: 9:30-18:00 (przerwa 13:00-14:00 na lunch)
LICZBA OSÓB W GRUPIE: 2 - 4
MIEJSCE KURSU: FORMA SZKOŁA MODY (Wrocławska 21/11 Poznań), STUDIO FOTOGRAFICZNE
CENA: 5100 zł
Przy zapisie opłata rezerwacyjna 2000 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy.
5100.00 ZŁ /