Zamów kurs

PROJEKTOWANIE MARKI  - MODUŁ  II - BRAND NEW

Spójna i wyrazista marka to osobowość, która posiada swoją tożsamość, wartości i własny język wypowiedzi.

Współczesny rynek mody to tygiel marek, usług i innowacyjnych rozwiązań. Jak tworzyć świadome, autentyczne koncepty i przekładać je na rynkową rzeczywistość? Spójna i wyrazista marka to osobowość, która posiada swoją tożsamość, wartości i język wypowiedzi. Do tworzenia jej komponentów służy szereg pomocnych narzędzi. Logikę kreowania marki możemy stosować w każdym przedsięwzięciu, które chcemy zrealizować: od zaplanowania ścieżki własnego rozwoju, przez pomysł na produkt, usługę czy wydarzenie po praktykę stricte projektową. Ta wiedza pozwala także na zrozumienie mechanizmów rynkowych i świadome poruszanie się we współczesnym świecie produktów i usług.


Co zyskujesz?

  • Ugruntowaną i uporządkowaną wiedzę o tworzeniu tożsamości i strategii marki;

  • Świadomość funkcjonowania mechanizmów rynkowych;
    Interdyscyplinarną metodologię;

  • Uniwersalny przybornik - praktyczne narzędzia kreatywne, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie;

  • Motywację, by myśleć i działać konsekwentnie i spójnie, w oparciu o wypracowany koncept i praktyczny zestaw narzędzi.


Z czym wyjdziesz z kursu?

  • Opracowanym moodboardem komunikującym ideę Twojej marki

  • Określoną grupą docelową Twojej marki / koncepcji;

  • Opracowaną tożsamością i strategią Twojej marki / koncepcji, z której możesz korzystać w dowolnym momencie;

  • Prezentacją multimedialną pokazującą Twoją markę jako spójny i opracowany koncept;

  • Cennym feddbackiem od uczestników kursu - Twojej pierwszej grupy docelowej!

  • Głową otwartą na zmiany;

  • Status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu. Możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i motywujący dialog, który trwa!

  • Energią i motywacją do ich wdrażania :)


Zajęcia będę miały charakter praktyczno-teoretyczny, wraz z analizą case studies oraz pracą nad realnymi pomysłami uczestniczek i uczestników. W trakcie przerw między zajęciami prowadząca cały czas wspiera uczestników. Kurs zakończony jest prezentacją autorskich projektów oraz wręczeniem certyfikatów potwierdzających nabyte umiejętności i wiedzę.


Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy modę tworzą (projektantów, konstruktorów, stylistów) jak i ją komunikują (dziennikarzy, blogerów, animatorów, specjalistów od marketingu i PR), zarówno początkujących, jak i zaawansowanych w tworzeniu własnych marek czy przedsięwzięć z obszaru mody. Oraz dla wszystkich zainteresowanych planowaniem własnej drogi zawodowej i chcących świadomie uczestniczyć w rynku mody.


Prowadząca: AGATA KIEDROWICZ

 


Uczestnicy mogą wybrać kurs w trybie weekendowym lub tygodniowym.

TERMIN I / tryb weekendowy - patrz kursy WAKACJE 2018! 

Kurs weekendowy -  Kompaktowy i energetyczny kurs, który procentuje! Dwa intensywne spotkania, duża dawka wiedzy, narzędzi i motywacji.  Praca nad projektami pomiędzy spotkaniami w stałym kontakcie z prowadzącą.

CZAS TRWANIA KURSU:  2 tygodnie / 2 spotkania / 16 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ:  co drugi tydzień - SOBOTA
GODZINY:  9:00 - 16:00
LICZBA OSÓB W GRUPIE:  8 - 16
CENA KURSU:  560 zł


TERMIN II / tryb tygodniowy: 16.03.18 - 27.04.18

(16.03, 23.03, 6.04, 13.04, 27.04)

Kurs 5-tygodniowy - Przekładaj wiedzę na praktykę krok po kroku. Częste spotkania i konsultacje, systematyczna praca nad własną marką i niepowtarzalna energia grupy!

CZAS TRWANIA KURSU: 5 spotkań / 16 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ:  1 raz w tygodniu - PIĄTKI
GODZINY:  18:00-20:30
LICZBA OSÓB W GRUPIE:  8 - 16
CENA KURSU:  560 zł


Przy zapisie opłata rezerwacyjna 200 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!

(Zastrzegamy prawo do niewielkich zmian w kalendarzu spotkań)

W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy
560.00 ZŁ / kurs

Formularz zapisu na kurs:

 W celu zapisania się na kurs prosimy o zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu