Zamów kurs



PROJEKTOWANIE MARKI  - MODUŁ  I - TRENDY

Trendy to socjologiczno-kulturowe zmiany, które można obserwować i badać, a więc i przewidywać.

Skąd i dlaczego pojawił się “trend na trendy” i jak wpływa na rzeczywistość rynku mody?  Jak obserwować i rozumieć trendy oraz wdrażać wiedzę o przyszłości do swojej praktyki projektowej?
Podczas kursu poznasz historyczne, kulturowo-społeczne i ekonomiczne podłoże wiedzy o trendach oraz nauczysz się wyodrębniać i analizować tendencje w skali makro (o globalnym, społecznym charakterze) jak i mikro (lokalne, wyrażone w języku mody). Dowiesz się, jak stosować wiedzę o trendach w praktyce i posługiwać językiem wizualnym niezbędnym w procesie komunikacji z klientem / odbiorcą twoich projektów.

Co zyskujesz?

  • Ugruntowaną wiedzę o trendach (genezie pojęcia, dynamice, rozwoju) o wszechstronnym zastosowaniu;

  • Konkretne i niezbędne w pracy projektanta/twórcy mody narzędzia pracy z trendami (mapy trendów, scenariusze przyszłości, analiza kulturowa, różne metody researchu i tworzenia moodboardów);

  • Umiejętność posługiwania się językiem wizualnym w komunikacji z klientem / odbiorcą twoich projektów;

  • Świadomość społeczno-kulturowych mechanizmów zmiany;

  • Umiejętność analizy, obserwacji i przewidywania trendów;

  • Status absolwenta/ki Formy, który daje dostęp do społeczności Formy - wspólnych spotkań, uwag i konsultacji również po zakończeniu kursu. Możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i motywujący dialog, który trwa!


Z czym wyjdziesz z kursu?

  • Opracowaną mapą wybranego trendu;

  • Prezentacją multimedialną pokazującą szeroki zakres; wykonanego research'u - wybranego trendu w kontekście społecznym, kulturowym, estetycznym;

  • Umiejętnością prezentacji swojej koncepcji w atrakcyjny i zrozumiały sposób;

  • Umiejętnością komunikacji swoich projektów;

  • Wyostrzonym zmysłem obserwacji;

  • Głową otwartą na zmiany!


Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy modę tworzą (projektantów, konstruktorów, stylistów) jak i ją komunikują (dziennikarzy, blogerów, animatorów, specjalistów od marketingu i PR), chcących rozszerzyć i uporządkować swoją wiedzę o trendach. Oraz dla wszystkich zainteresowanych planowaniem własnej drogi zawodowej i chcących świadomie uczestniczyć w rynku mody.

Zajęcia będę miały charakter praktyczno-teoretyczny, wraz z analizą trendów w oparciu o wybrane zagadnienia i zastosowaniem pakietu narzędzi analitycznych, badawczych i wizualnych.

Uwaga!
Nasze kursy wyzwalają moce, które niosą zmiany nie do zatrzymania!

Prowadząca: AGATA KIEDROWICZ

 



Uczestnicy mogą wybrać kurs w trybie weekendowym lub tygodniowym.


TERMIN I / tryb weekendowy - patrz kursy WAKACJE 2018! 


Kurs weekendowy -  Kompaktowy i energetyczny kurs, który procentuje! Dwa intensywne spotkania, duża dawka wiedzy, narzędzi i motywacji.  Pomiędzy spotkaniami kursanci będą pracować nad własnymi projektami w stałym kontakcie z prowadzącą.

CZAS TRWANIA KURSU:  2 tygodnie / 2 spotkania / 16 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ:  co drugi tydzień - SOBOTA
GODZINY:  9:00 - 16:00
LICZBA OSÓB W GRUPIE:  8 - 16
CENA KURSU:  560 zł


TERMIN II / tryb tygodniowy:  zapytaj o termin!

Kurs 5-tygodniowy - Przekładaj wiedzę na praktykę krok po kroku. Częste spotkania i konsultacje, systematyczna praca nad własną marką i niepowtarzalna energia grupy!

CZAS TRWANIA KURSU: 5 spotkań / 16 h lekc.
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ:  1 raz w tygodniu - PIĄTKI
GODZINY:  18:00-20:30
LICZBA OSÓB W GRUPIE:  8 - 16
CENA KURSU:  560 zł


Przy zapisie opłata rezerwacyjna 200 zł, wliczana w koszt kursu.
Dla naszych stałych kursantek i kursantów rabaty!

(Zastrzegamy prawo do niewielkich zmian w kalendarzu spotkań)

W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały do pracy

 
560.00 ZŁ / kurs

Formularz zapisu na kurs:

 W celu zapisania się na kurs prosimy o zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu